back

Немає світла – телефонуйте до колл-центру АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО». Як дізнатися про планові та аварійні відключення?

23-07-2020 08:33

 

Аби забезпечити надійне та безперебійне електропостачання фахівці АТ «Чернігівобленерго» виконують планові роботи з капітального та поточного ремонту обладнання. Для безпечної роботи на час ремонтів електропостачання відключають. Це і називається «планове» відключення світла. Щодо аварійних відключень, то причини їх виникнення можуть бути різними: починаючи від стихійних явищ і закінчуючи людським фактором.

Чому  у  Вашому  помешканні  тимчасово  немає  світла -  Ви  можете  дізнатись  на  офіційному  сайті       АТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО".

 Для цього оберіть, будь ласка, Ваш район та вкажіть назву населеного пункту та вулиці.

Скористайтеся формою, щоб знайти необхідні дані. Подробиці за посиланням: https://youtu.be/Up8gXquWJxA

Якщо за Вашою адресою інформації немає, звертайтесь в колл-центр АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» за тел.:      0 800 210 310.

Довідково. АТ «Чернігівобленерго» виконано капітальний ремонт ПЛ-0,4-10 кВ протяжністю 342 км, ПЛ-35-110кВ протяжністю 220,4 км, капітальний ремонт 75-ти вимикачів 10кВ,35кВ,110кВ, ремонт 174 одиниць ТП, РП 10 кВ, розчищено майже 740 км трас повітряних ліній електропередавання. На капітальний ремонт та технічне обслуговування електричних мереж витрачено майже 35 млн грн.